Dagen efter...

Onsdag 090909 snart är klockan 09:09 (:

Det är dagen efter träningen, när klockan ringde 06,15 imorse trodde jag att jag skulle dö.
Var inte hemma förrens 12 igår kväll, sen skulle man varva ner och somna vilket inte är helt enkelt.
Blev uttagen till första matchen också, som går av stapeln på fredag, fast jag har inte fått ledigt från jobbet än tyvärr så jag vet inte om jag kan vara med och spela. Ska ringa coach så fort jag får reda på något från jobbet.

Jo, klockan ringde, stallde om klockan 10 min, gick upp, ringde Oskar och frågade om vi skulle käka frukost.
Vi kilade iväg till Svea´s och tog en liten fika på morgonkvisten. Trevligt initiativ om jag får säga det själv :)

Idag sitter jag och jobbar på min nya tjänst, tanken är väll att jag ska komma in i det lite snabbare när jag väl börjar där 1 oktober (jag tror fortfarande på 1 januari).

Ikväll måste man ju se om Sverige´s VM-dröm lever vidare, match mot Malta, detta måste ju Sverige vinna!!

Nu måste jag jobba lite igen.

Ha en skön onsdag!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0