14/9 2009

Måndagmorgon, sitter på jobbet, trött, seg men känner mig ändå ganska glad trots måndag!
Sitter hela dagen på det ”nya jobbet”, pillar lite i ett nytt datasystem, nytt o nytt, men det är nytt för mig i alla fall. Rätt kul att lära sig lite annat än det gamla vanliga.

Just ja, vi förlorade första träningsmatchen i fredags med 5-2, själv kunde jag ju inte vara med eftersom jag inte fick ledigt från jobbet.
Men jag ska vara med nästa match tänkte jag, o jag längtar, vill ju spela NU!

Sitter precis och funderar över denna måndagskväll, vad göra?
Orkar ju inte bara sitta hemma och grubbla över allt o inget ;-)
Kanske ta en promenad / löprunda, nu kör vi beach 2010 ! ^^

Äsch, jag skriver mer någon annan gång :)

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0