12/9 2009

Lördag, sitter på jobbet, har ungefär 30 minuters effektiv arbetstid idag, resten är bara dötid fram till 22.00.
Kul kul, icke!

Tur att det finns facebook/msn så man har något att göra medans man väntar på att tiden ska gå ;)

Jo, hur fan kan man känna sig bakis trots att man inte druckit en droppe alkohol?
Jag är helt skumm i kroppen, magen värker precis som den brukar göra på lördagar ;)
Det kanske är det, kroppen är inställd på att vara bakis på lördagar, så därför är jag det trots att jag inte drack igår ^^ haha! Vem vet! Kanske är dags att ta ett par vita veckor?
Skulle nog både vara bra för kroppen och själen!

Ikväll vettefan hur jag ska lyckas somna när jag kommer hem, slutar 22.00 och börjar 06.00 imorgon.
MEN jag somnade vid 06 imorse och vaknade strax innan 13, så vettefan hur man ska lyckas somna ikväll haha!
Det är ju iofs ett senare problem ; )

Nej, nu ska jag sätta mig och slösurfa igen!

Ses folket!

Love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0