Veckan vänder...

Veckan vänder mot helg igen, fan så skönt!
Blir Karlstad på lördag, ska kika på Färjestad - Luleå tänkte jag. Var ju ett tag sen man var där och kollade till grabbarna så dem sköter sig ;) Sen efter det bär det av till Kumla igen, lutar väll åt att vi ska på klubben hehe, stämning!

Ahjust, den där katten jag ville ha var lite väl dyr för min smak, 7500:- för EN kattunge..
Bara för att jag hittade en katt jag ville ha, men men, ska fortsätta leta och se om jag hittar någon som ser likadan ut men som är lite billigare! :)
Har hittat ett par på blocket som ligger på 100-500:- vilket jag tycker är lite mer rimligt för en katt.

Nu ska jag över till Statoil en snabbis, måste ha socker, annars somnar jag snart! :)

// J

Kommentarer
Postat av: Moster

Oh Shit!! För en lite katt .... Har ni inget Katthem i Kumla? Det har vi här i Vaxholm och de söker ständigt och jämt efter adoptivfamiljer till sina söta små kattungar och även äldre om man vill ha det. Visst är det skönt att det snart är helg igen :-)))) Då ska vi måla och tapetsera i Addes rum om det är urplockat vill säga ... KRAM Moster!!!

2009-10-21 @ 10:21:31
Postat av: jessica

Jäklar va dyrt, en katt kan man ju få gratis!

2009-10-25 @ 14:30:07
URL: http://jessicadjupenstrom.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0