Spenderardag...

Yeah, idag vänder veckan mot helg, så skönt att vara ledig varje helg måste jag säga.
Lite ovant, men värt varenda liten extratimma man får jobba per vecka!

Ajust, igår på träningen så sprack BÅDA min skridsko-skenor (?), vilket jag märkte först efter träningen.
Jag vet ju inte när skridskorna gick sönder, men jag tyckte att det var svårt att åka under större delen av träningen.
Så med andra ord blir det att åka in och kika på skridskor idag då, tur att man sparat undan ett par tusenlappar i "ifall-nåt-händer-kontot" :)
Hoppas bara att jag hittar ett par som passar mina fötter och plånbok :)

Ska kolla på Stadium-outlet först för dem har rätt billiga grejjer, sen fick jag höra att MEGA har en hockeyavdelning som ska vara sjukt billig, måste kollas upp!

Återgår till arbetet nu, kan ju slänga upp en bild senare i eftermiddag/kväll så får ni se vad det blev för tuffa skridskor! :)

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0