Snart helg...

Yes, torsdag, lunchdags på jobbet, fredag imorgon och helgen tar sin början!
Lite ändrade planer,

Fredag - "Måste" se på Idol då det är rock-tema, måste se hur Tove klarar det :)
Sen finns det ju en del som passar in i det temat perfekt! Kan bli riktigt bra imorgon!

Lördag - Jo, vi har match i Behrn Arena kl 13.00, jag hade sagt att jag inte kunde vara med att spela över huvudtaget, men när laget saknar folk så får man ställe upp, dock kan jag bara vara med två perioder, för bussen till Karlstad avgår 15.45, och jag måste ju hem och byta om / äta något innan vi drar oss mot Karlstad och LLA!
Efter matchen så går bussen direkt hemmåt, ska på fest/förfest hos "grannen" för att sedan avsluta kvällen på det fina stället som många av oss kallar Klubben! ;)

Söndag - Film/slappar-dag känner jag redan nu. En pizza till frukost och en stor Cola så är den dagen gjord :)

Så nu tycker jag att ni håller en tumme minst för Tove




/ J


Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHa!! Snart sitter du väl i idolpubliken, skrikandes bland alla fjårtisar, viftandes med ett egenhändigt målat plakat där det står TOVE I LOVE YOU med spretig stil :-)

2009-10-22 @ 12:05:32
Postat av: Moster

Oj! Glömde skriva att inlägget va från mej! Men du kanske redan har listat ut det :-)

Kram Moster

2009-10-22 @ 12:08:19
Postat av: J

Haha nej nej, så "bra" är inte idol.. Tycker bara det är kul att hejja på nån, och det fick bli Tove :)

2009-10-22 @ 12:33:50
URL: http://eng.blogg.se/
Postat av: Moster

Själv håller jag på Erik :-))

2009-10-22 @ 13:08:03
Postat av: Tobbe®

söndag kl 16 Liverpool - United givet för fan!!!

2009-10-22 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0