Nya jobbet...

Fick ett sms vid lunchtid från min kära mor,
"Varför skriver du inget i bloggen, saknar det, Kram mamma!"

Så nu måste man väll se till att skriva lite!

Jo, anledning till att jag inte skrivit så mycket på sistone är dels mitt nya jobb, mycket nytt att lära sig.
Vilket förstås är kul och intressant = inte så mycket tid över till bloggandet på jobbet längre ;)
Sen när man kommer hem på eftermiddagen så är jag så trött att jag lägger mig på soffan och vilar lite.
Sen bär det av till hockeyn, sen är jag inte hemma förrens 23.30-23.45 på kvällen och då har jag ingen lust att sätta mig och blogga som ni kanske förstår! Nog om det...

Är riktigt kul på nya jobbet i alla fall, skönt med lite "nya" arbetskamrater och nya arbetsuppgifter.
Saknar inte mitt gamla jobb för fem öre, så det känns ju bra, eller jo förresten sovmornarna.. puuh det är tufft att komma upp varje morgon ;) hehe!  Men det är det värt. Trivs som fisken i vattnet än så länge!

Hockeyn då, jo den går väll bra. Eller ja, vi har ju inte vunnit någon match än men jag spelar för att jag tycker det är kul och för att det är sjukt skönt att man börjat röra på sig igen! Träffar ju även mycket nytt folk genom att spela i ett nytt hockeylag och det är ju alltid trevligt!

Nu börjar fingerspetsarna snart glöda känner jag, så nu ger jag mig för idag.

Glöm inte att släng på er Sverige-tröjan i helgen och heja fram Sverige i VM-kvalet!

Ha en bra eftermiddag!!

/J





Kommentarer
Postat av: Moster

Underbara glada tongångar!! Ingen bloggtid på jobbet, du är trött på kvällarna, hockeyn är kul och du får röra på dököttet :-)Känns som en nystart i ditt unga liv!! Själv ska jag till ishallen på lördag för IK Waxholm fyller 30år och då har självaste MR BÖRJE SALMING dragit ihop ett kändisgäng med bla Bo Ahl, Anders Gossi, Jesper Blomkvist, Rafael Edholm, Pontus Kåmark och en massa andra som jag inte kommer ihåg namnen på, de ska iaf möta Vaxholms gamla A-lag!! Ska bli

superkul!! Kram Moster

2009-10-08 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0