Ny gaddning...

Sitter just nu och väntar på att få åka hem, ska lägga mig på soffan och slappa denna eftermiddag tänkte jag.
Kolla på hockey ikväll, dock går ju Färjestadsmatchen på PPV :/ Men men, får nöja sig med C+ sport 1 ikväll. Linköping-Frölunda tror jag det var som spelade ikväll. Ta mig en kall öl och kanske en Mackmyra till, mmm :)

Funderar på en ny tatuering också, eller ja, jag vet att jag vill ha en till, en sista.
Vet även på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut, ska bara boka tid och gå ner till tatueraren med mina tankar så ska han få ta fram en skiss tänkte jag.. Återkommer med mer info om detta, än så länge håller jag tyst om vad/var det ska bli :)

Ingen träning ikväll heller, fyfan vad skönt!!

Trevlig kväll!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0