Klubben <3

Heeey (Hej igen moster :) )

Var ett tag sen man var på "klubben" här i Kumla, men igår var vi där, o dra åt helvete vad kul det var!
Så jävla kul folk, sån jävla stämning, så jävla full... . hahaha!
Ångrar det lite idag, men vafan VÄRT!
Åkte in till Örebro vid 22 snåret och skulle förfesta lite, sen gick vi till Frimis, 200 pers i kö, ringer taxi, ska ha 450:- för en körning hem, nej tack, fick tag på Loo som skulle åka därifrån, åkte till Kumla med hennes bror 300:-, världsklass! :) Sen blev det klubben, vilket jävla drag!
Imorrn är det matchpremiär för min del, längtar som f*n
tills då, måste bara försöka nyktra till lite hehe :)
Ha det bra alla !
/J
*funkar fan inte att göra radbyte :/ sry för det*

Kommentarer
Postat av: Henrik Larsson

Du va fan hände igår?.. minns att jag knuffade dig lite idiotiskt och antagligen oprovocerat, ursäkta för de!

2009-10-03 @ 14:33:48
Postat av: Moster

Hej Moster här :-) Jahaja...Verkar som du haft en galen kväll!Nästan så jag blir lite avis faktiskt,ja inte på att tappa minnet och ångra saker, det hör ungdomen till och dit räknar jag mej kanske inte riktigt längre fullt ut ... Men jag längtar efter att toka mej! Kan du inte ta med mej och min syrra på en runda ?!??!? KRAAM !!

2009-10-04 @ 17:28:58
Postat av: Kusin den äldre

Mamma! I såfall så ska jag fan med! Efter som att det är jag som representerar våran familj i party Stockholm. Visst?

2009-10-05 @ 14:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0