Johan Falk...

Efter att ha sett filmerna om Johan Falk, alla som släppts på DVD i alla fall, så längtar jag till 4/11 då de två sista Falk-filmerna släpps på DVD. Riktigt bra filmer för att vara svenska action/crime rullar!

så om du inte sett dem, kolla på dem!! Här har du en lista i ordningen du ska kika på dem! :)

Johan Falk: GSI
Johan Falk: Vapenbröder
Johan Falk: National Target
Johan Falk: Leo Gaut
- - - - - -
Johan Falk: Operation Näktergal
Johan Falk: Fredlös





Nu är det ju också FREDAG!!! fan så skönt, tur att Oskar ringde och väckte mig imorse, annars hade jag försovit mig. 07.05 ringde han, då var det bara att kliva upp, klä på sig och dra!

Idol-afton hos mig ikväll också, Nanc, Lollo, Majk och jag än så länge! Trivsel!


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0