Champagnefrukost...

Jajjemän, idag tog jag och Gretzky (Jonas) oss en välförtjänt champagnefrukost och spelade lite TV-spel :)
Riktigt skön start på denna lördag måste jag säga.. Tänkte försöka ta mig till Örebro en sväng nu, Fredrik har fyllt år o har lite krök hemma hos sig. Men vettefan hur jag ska ta mig dit bara, vet heller inte hur jag kommer hem, hade tänkt att åka dit snart så jag kan åka hem tidigt ikväll. Är trött i kroppen :P
Har fläskläpp, blå näsa och blå kind, det är kul att spela div.3 hockey ;)
Nej nu måste jag springa o hämta maten!
Trevlig helg!
P&K
/J

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej krigare! Skicka gärna en bild på ditt skadade utseende. Vore kul att se nyllet på en div. 3 spelare av dagens datum.

Ha det så gött.

Mormor skickar en hälsning oxå.

2009-10-19 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0