ZOMG...

Herregud vilka rabalder det blivit nu då.

En tränare har fått sparken från ett division 3 lag i ishockey och det är världens, och då menar jag VÄRLDENS liv om detta. Liksom, hallå?
Enligt uppgift så har tränaren uttalat sig rasistiskt (vi har en spelare med utländskt ursprung),
då säger det väll sig självt (stavning?) att han ska väck? Inte sant?

Sen var det lite andra saker som hade hänt tydligen, så det var väll "många bäckar små" som gjorde att klubben kom fram till detta beslut. Men jag säger varken bu eller bä eftersom jag inte vet båda sidornas story..

Men om det nu är så som den ena sidan sagt så tycker i alla fall jag att det är helt rätt gjort!

Skit på er gnällspikar, vi klarar oss bättre utan er!

Shit-out!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0