Sleepless...

Yeas!

Ytterligare en natt med lite sömn, sista gången jag kikade på klockan var hon 01.24 så jag måste ha somnade strax efter det, har varit likadant hela veckan.. Känner nu att det funkar inte att gå upp 05,45 när man somnar så pass sent varje natt. Får väll se när kroppen säger ifrån! :)

Köpte en födelsedagspresent till min älskling idag också (: Får se vad hon tycker om den, fyller ju 6/12 så jag får väll skriva ett litet inlägg då så ni vet om det uppskattades eller ej ;)
Hoppas att det kommer väl till pass i alla fall !

Sista träningen ikväll, för denna vecka, ska bli skönt att kunna lägga sig i tid imorgon kväll :D
Ska försöka somna senast 22.30, vore så jävla sköönt!
Frågan är ju bara om Nuns är sugen att sova då med tanke på att hon sover till 14 på dagarna :P haha!
Sömntuta numero uno! <3

Företagshockey, Hallsberg 28/11 2009

Spelschema för Green Cargo

Kl 09.25 Green Cargo - Atlas Copco
Kl 12.15 Fönsterproffsen - Green Cargo
Kl 13.40 Green Cargo - Banverket

Efter detta kommer det spelas en placeringsmatch beroende på vilken plats i gruppen vi hamnar på

Hoppas att vi inte spelar finalen för den är inte förrens 18.30..

Nick, du får ju ta ledigt och vara med och spela matchen klockan 09.25 :D hehe!
Sen har vi ju ett "derby" mot Banverket på eftermiddagen.
Längtar tills på lördag, ska bli skojj att umgås med lite likasinnade från jobbet!

Och moster, det är mycket "vuxenpinnar" att åka till Liseberg på söndag :D
Men jag känner mig inte mer vuxen än vad jag gjorde för 10 år sen, förutom att kroppen bara växer i färdriktningen numera haha!

Ha en bra dag allesamman, för det ska jag ha!

/ J

Kommentarer
Postat av: Moster

Ha ha!! Kroppen är lite konstig ...Vet du att min kropp, eller vissa delar iaf, anpassar sej till jordens dragningskraft ...:-)Och det är ju konstigt eftersom min mentala ålder fortfarande är 22!! Blir väldans nyfiken på presenten ....

Kram Moster!

2009-11-25 @ 10:17:24
Postat av: Moster

Ha ha!! Kroppen är lite konstig ...Vet du att min kropp, eller vissa delar iaf, anpassar sej till jordens dragningskraft ...:-)Och det är ju konstigt eftersom min mentala ålder fortfarande är 22!! Blir väldans nyfiken på presenten ....

Kram Moster!

2009-11-25 @ 13:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0