Örebro DIK

Ja, vad ska man säga. Hockeylaget som jag spelar i just nu.
Väldigt mycket gamla lirare som man spelade med i ungdomsåren, som precis som jag haft ett längre uppehåll från ishockeyn. Säsongen 03-04 var min sista säsong, nu ett par år senare, ett par år tröttare och ett par kilo tyngre så går det såklart tyngre att spela, men så länge det är kul tänker jag spela!

I serien går det ju inget vidare, vilket inte gör mig så jättemycket.
Vi har gjort 6 mål, släppt in 40 tror jag det är, men lika kul tycker jag att det är ändå ;)

Nu sitter jag och knappar lite på jobbet, hade visst lite brådis att knappa förra veckan,
Har lyckats med en liten "specialare" som jag så fint kallar det ;) hehe!
Men det ska vi nog ordna upp nu!

Haj haj!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0