Johan Falk igen...

Igår kväll kom dem sista Johan Falk-filmerna.
Eftersom mitt knä inte tillåter mig att träna ikväll så vet jag vad jag kommer göra!
Kommer ligga hemma på soffan med Nuns, käka morötter o dip och kolla på de två nya och sista filmerna i Johan Falk-serien!

Ska bli skönt att vila en dag från träningen, hoppas verkligen att knät blir bättre så jag kan vara med och spela i helgen! Men vi får väll se, inte så bra att spela om det fortfarande gör ont.

Finns en person som jag uppskattar vääldigt mycket just nu, Nancy, underbar! Tack för allt!

Nu måste jag fixa lite på jobbet, har lite o knappa idag igen!

( :

// J

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag noterar Ny snygg bild och Tanterna här på jobbet jublar :-)Ha ha !!

Eftersom jag lever efter devisen - Frågan är fri, svaret är därefter, så frågar jag vem är Nuns? Är det samma person som Nancy?

Kram från Moster

2009-11-03 @ 14:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0