Gameday...

Match borta ikväll mot Hällefors, tror aldrig jag förlorat mot dem nån gång under ungdomsåren, men ikväll är det första gången jag spelar mot dem som senior, förmodligen torsk, men vi ska väll göra vårat bästa som vanligt.
Mindre kul att ha bortamatch på en TISDAG, kommer vara död resten av veckan ju!

Som ni säkert såg så slängde jag upp några inlägg från Mobilen igår, var bara tvungen att se hur det fungerade.
Var ganska smidigt om jag får säga det själv, men det är ju ännu smidigare att skriva på datorn, mina "sms-skills" är inte i världsklass hehe!

3,5 dag kvar till helg snart, ska bli riktigt skönt med helg igen, morsan fyller ju också, så det blir säkert fika o sånt, sen match lördag, kanske en o annan öl på kvällen? och på söndag ska jag enbart slappa!

Fick även en inbjudan idag till "Nyårs-fest" här i Kumla, kan nog bli riktigt riktigt bra!
*Håller tummarna för den festen i alla fall*

/J

Kommentarer
Postat av: Tore

Gameday=COD MW"

2009-11-10 @ 12:14:11
Postat av: Tore

Gameday=COD MW2

2009-11-10 @ 12:14:37
Postat av: Daisy

hejjarklacken sitter 300m från ishallen drar bärs å laddar. kom igen nu Eng se till å vinn =)

2009-11-10 @ 15:29:45
Postat av: J

Humm det gick ju sådär ;) hahaha! Men men, vi får väll se till att göra fler än ett mål nästa gång! :)

2009-11-11 @ 07:56:48
URL: http://eng.blogg.se/
Postat av: elvira

eeeeeey nyårsfesten kommer bli HUR BRA SOM HELST!!!! =)

2009-11-11 @ 14:40:19
URL: http://elvirajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0