Fredagsfinal...

Så var det återigen dags för fredagsfinal i Idol..
Och jag behöver väll inte säga vem jag håller tummarna för? :)




Så nu var det sagt,

Ikväll har vi hemmamatch i Behrn Arena, hoppas att vi kanske kan hålla oss under 10 mål i baken idag ;)
Och förhoppningsvis göra några mål framåt såklart!
Men det får vi se ikväll..
Efter matchen ska jag hem, öppna en flaska vin och lägga mig på soffan med kissarna (förhoppningsvis Nuns också) och zappa lite.

Såg förresten L.A. Gigolo (Spread, Amerikanska titeln) igår, den nya rullen med Ashton Kutcher, den var faktiskt helt okej!
Om man gillar den typen av film vill säga;)

6 timmar kvar till helg!

Have a nice weekend people!

Moster, en promise, det kommer komma upp en bild under helgen! (:

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0