Fredag eftermiddag...

Yeeah!

Äntligen fredag eftermiddag, två timmar kvar på jobbet, och det är två av fyra som är borta så det är lite att stå i om man säger så :P haha. Fördelen med det är ju att tiden bara rusar iväg, tyckte nyss att det var förmiddagsfika!

Ikväll blir det matlagning med Nuns, sen ska vi glo på Idol med Majk och eventuellt Lollo och Evelina.
Får väll se om dem vågar sig hem till mig :p haha! Mina tigrar kanske käkar upp dem!

Har ju match imorgon mot kanske ett av seriens bästa lag, dem spöade GSK med 9-1, som vi förlorade mot med 16-0, så det säger ju det mesta om hur matchen kommer att se ut imorgon! :D
Men det är ju lite kul ändå eftersom man spelat med några av grabbarna i HC Örnen.
Sen hur resultatet blir är ju skitsamma egentligen, för vi SKA/KAN inte vinna mot dem, Thats IT!

Nu ska jag knappa lite nån timma, sen ska jag ta helg!

Sköt om er allihopa och ta hand om varandra!

/J

Onödig info: Slog rekord 9/11 med 41 unika besökare, trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0