Blev ingen bild...

Orkade inte ta någon bild igår, hade fullt upp med att kolla på de två sista Johan Falk-filmerna :)
Sen hade jag ju lovat Nuns att jag skulle raka mig, vilket jag gjorde, och det tog en stund!
Så ni "Swedbank-tanter" som Moster så fint kallar er får vänta någon dag till på en ny bild ;)

Johan Falk: Operation Näktergal,
var ganska hyfsad faktiskt, men den var lite förutsägbar kändes det som.
Helt klart sevärd men inte mycket mer än så.

Johan Falk: De fredlösa,
kan nog vara den bästa Falk-filmen eller i alla fall nästbäst efter första filmen (GSI) :)
Sevärd!!

Nu till något helt annat,
blev ju ingen träning för min del igår, har fortfarande ont i knät, så det lutar väll åt att jag vilar hela denna veckan ut och hoppas att det ska bli bättre. Känns ju dumt att riskera att ha sönder det pga hockeyn!

Kanske åker ner till hallen ändå och är med lite försiktigt och åker lite.
Vi får se vad som händer!

Now its time to get some work done.

/J

Nancy <3


Kommentarer
Postat av: Moster

Den som väntar på nå´t gott ... :-)

Har just varti med Adde på Vårdcentralen och tagit prov för "Den nya influensan" som de så fint kallar den. Svar får vi i morgon!

KRAM !

2009-11-04 @ 11:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0