Bara en dag kvar...

Snart bara en arbetsdag kvar innan en helg fylld med spännande saker (läs mitt tidigare inlägg)

Jo, hade ju beställt en present till Nancy igår, och idag när hon kom hem från Marieberg så låg paketet utanför min dörr.. Kan posten bara göra så när det inte får plats i brevlådan?
Ska dem inte lämna det till närmsta post-ställe då?
Vad hade hänt om någon snott paketet?

I vilket fall som helst så blev ju fröken N lite nyfiken på vad det är i paketet..
Haha skitkul att hon får gå och fundera ett tag till på vad det kan vara för kul som hon ska få ;)
Eller vad säger du Nancy?

Nej fan, nu ska jag dra mig hemmåt och mysa lite denna mörka novemberkväll!

Ami - Nej du får inte ta hem henne, hon är MIN, bara min hihi :)

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0