Back on track...

Är tillbaka på jobbet igen, efter en veckas sjukfrånvaro..
Har inte gjort många knop den veckan som var.
Soffpotatis är nog rätt ord för mig och Nuns, fast det har varit ganska skönt att inte behöva tänka på något annat än hur man låg i soffan och vilket tv-program som rullade på rutan ;)

Men som sagt, nu är man tillbaka, fortfarande lite snuvig och så, men det kan man ju inte ligga hemma för :)

Har ju inte tränat/spelat något denna vecka heller såklart, så nu längtar man tillbaka till isen.
Ska bli skönt att få träna lite ikväll..

Till helgen skulle vi ha "spel-ledigt" men då har vi ju såklart "Företagshockey" här i Hallsberg.
8 lokala företag ställer upp i en liten hockeyturnering och jag spelar ju självklart för Green Cargo!
Får se hur det kommer att gå, hoppas ju på det bästa, men man vet ju aldrig!
Kul ska det bli i alla fall!

Ska även iväg på "50-årsfest" (25+25) då Fredrik och Andreas fyller/fyllt så har dem en gemensam stor fest :)
Blir väll rätt lugnt för min del för jag och Nancy ska till Liseberg på söndagen, 1 advent = mys på liseberg :D

Snart dags för lunch, är fruktansvärt hungrig!

/J

PS. Ska aldrig mera dricka sprit!!! DS.

Kommentarer
Postat av: Moster

Adventsmys på Liseberg och sen ska du aldrig mer dricka sprit ?!?!? Först och främst Johan - DET ÄR FULT ATT LJUGA och sen undrar jag hur många vuxenpoäng myset på Liseberg ger .....

Kramar Moster

2009-11-23 @ 13:28:27
Postat av: Niklas

Jag misstänkte att du skulle vara med i GC's hockeylag! Atlas Copco ska också ha ett lag, men jag är bortrest då... Lite synd hade varit kul att se =)



Good luck! ^^

2009-11-24 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0