11/11

Ja, dagen efter matchen mot Hällefors, och som jag misstänkte så fick vi stryk IGEN!
Och för första gången en förlust mot ett gäng som kallar sig Hällefors :P Spännande!

11/11, hemmamatch för Kumla Hockey klockan 19.oo, tänkte dra mig ner mot hallen för att kolla på den.
Hoppas på lite bättre hockey än vad det var i Hällefors igår, för det var nästan pinsamt ju =)

Så har jag ju fått det härliga spelet Call of Duty: Modern Warfare 2 till mitt PS3, hann aldrig testa det igår, så det får nog bli nån timma ikväll hoppas jag! dock inte för läänge, hade tänkt att sova tidigt ikväll så man för en gångs skull är "pigg" på morgonen! *hoppas hoppas*.

Vi har ju match på lördag igen, hemma i Behrn Arena, mot seriens kanske bästa lag (:
Så jag räknar då inte med någon seger på lördag ;) haha, vi får nog vara glada om vi äns lyckas göra ett mål på dem, HC Örnen.

Kanske slänger in ett litet inlägg lite senare ikväll, men orkar inte skriva så mycket mer nu!

Ha en bra dag allesammans!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0