Workin' tonight

Chill

Jobbar inatt igen, men blir nog mest sova, och passa telefonen ifall någon ringer..
Spännande va?

Imorrn ska jag sova läänge, sen tänkte jag åka till stan, till N, och titta på film och mysa lite i soffan.
Ska bli skönt, längtar redan tills jag vaknar imorgon, tar en snabbdusch, käkar lite frukost och åker iväg.
Saknar dig N.

Just fan, det är ju Eurovision Song Contest nu, sitter och slökollar lite här på jobbet.
Inget höjdarprogram direkt, kan dem inte lägga ner skiten och skänka summan till behövande barn eller något annat vettigt istället?

Nu återgår jag till TVn, sen blir det nog soffan här på jobbet, ska försöka sova ett par timmar.

Trevlig kväll.

Dagens citat;
Who do I trust? I trust me!
Tony Montana, Scarface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0