Var ingen timing! Just a another lie, BIG lie

Du som alltid sa att du älska mig, tyckte om mig, att vi hade det så himla bra.
Du sa det för ca 2 timmar sedan, fucking lie, big fucking lie.
Jävla dagisfasoner och skicka ett sms, fyfan.

Och så kan du inte ens prata med mig om det, men men, bara du mår bra så.

Och som jag sagt tidigare, att jag har inte alltid förstått, men nu tamejfan vet jag varför.
För det har varit precis som jag "trott hela tiden". 
Du kan inte släppa honom, ännu värre för mig, som levt i tron om att du tyckt om mig..............
Skulle kunna göra detta inlägg hur långt som helst, men du är inte värd en rad..

Fyfan vad fegt säger jag bara!

--- --- --- ---

Sparka på mig medans jag redan ligger
Flå mitt skinn och pissa i såren

Kommentarer
Postat av: spookface

dude...

fan så jobbigt.. know what you´re goin´through... hang in there..

2009-05-26 @ 23:02:39
URL: http://helplessretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0