Slappat och vilat, men ändå...

... är jag så förbannat trött idag, hur kan det vara så?
För varje dag som går sen jag började jobba natt så längtar jag tills jag slutar med det!
Det finns fan inget värre än att inte kunna sova på nätterna, vara konstant trött och sliten.

Som tur är  så får jag en ny tjänst efter sommaren, ser ljuset i den svarta tunneln.
För så som jag har det nu så känns det bara skit att gå till jobbet, kul va?

När jag byter tjänst, då jävlar blir det fest! :)

Tack N för en trevlig dag/kväll igår och för en trevlig förmiddag idag!

Nu ska jag jobba IGEN. Ugh!

 

Vill även önska Elin, min syster en härlig födelsedag! :)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0