Ny dag, nya möjligheter...

ÄNTLIGEN, nu jävlar jobbar jag förmiddag och sen är jag ledig i helgen!
Lätt att jag är värd det, ^^.
Ska åka in till stan i eftermiddag, kolla lite film och allmänt dega med henne <3

Igår satt jag och G och kollade lite på TV, på TV3 var det Grannfejden med Robban Aschberg, vilken stjärna han är! :) Fick oss ett par goda skratt där. Sen zappa vi lite, stannar på Eurosport2, dra mig baklänges, det är "World series of Backgammon", vad i helvete, hehe.. Backgammon, på TV? Njaa vettefan om det är något publikprogram?

Vad jag ska göra resten utav helgen låter jag vara osagt, för jag har inte en j*vla aning!
Något förslag?
Hoppas såklart på bra väder, men jag är ju ledig så det blir det säkerligen inte, så alla ni som önskat fint väder, skyll på mig :)

På onsdag då hoppas jag att Barcelona plockar ner Man Utd i Champions League-finalen! :D
Ska på O´Learys, afterwork, och ta ett par kalla och titta på fotboll, ska bli skojj!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Happyslappy
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0