Fotboll, fotboll och Grabbhalvan

Shii

Sitter på jobbet efter än jäävligt kort natt, somnade strax efter 2 och gick upp 4.40 imorse.
Är lagom pigg just nu, men är ju bara 45 miinuter kvar tills jag får åka hem.
Blir till att sova en stund, vänta på N.

Ska spela korpmatch ikväll också, ska bli kul.
Green Cargo vs Bastos Locos.
Rosta kl 19,45.

Blir ju även lite träning imorgon, ölhävar-armen ska tränas samtidigt som det är Champions League/Afterwork @ Olearys! Ska bli skojj!

Sen, pust o stön, på torsdag har jag ju lovat att jag ska springa grabbhalvan.
5 kilometer, jag har ju för fan inte lyft röven från soffan på typ ett halvår haha.
Återkommer efteråt med lite info om hur det gick! :)

So long!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0