Tillsammans 090627

Tjohoo!

Nu jävlar har jag lite tid att skriva tror jag, ! :)
Sitter på jobbet efter en ganska lugn men ändå jobbigt helg.

I lördags satte jag mig på tåget med destination Sthlm!
Två hela timmar i en svettet, varm och allmänt äcklig tågvagn.
Tacka gudarna för iPod :)

Väl framme i Stockholm så möttes jag av Pontus,
vi strosa omkring lite i stan och kikade runt lite.
Sen satte vi oss nere vid vattnet och tog ett par öl och snackade lite skit innan vi drog vidare mot Vinterviken.




Tillsammans då, jo då, det var trevligt.
Mycket fint väder, skönt dunk i högtalarna och skönt folk.
Behöver inte skriva så mycket, lägger upp lite bilder istället.


Skön natur, "dansgolvet" och solnedgång! :)

Ligger två videoklipp uppe också om någon vill kolla?

http://www.youtube.com/watch?v=93VmK7qUTEs
http://www.youtube.com/watch?v=bFSUXGZ3f44

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0