Sommar sommar soooommmaaar...

Allt känns så mycket bättre nu, nu när värmen kommer... Hoppas jag i alla fall!!
Ska bli så skönt att strosa runt i shorts och tshirt, bara glassa, ta en kall öl på någon uteservering och bara leva livet.
Fan jag måste flytta till ett varmare land, det är nog min nya målsättning med livet.
Australien, Miami, Barcelona eller varför inte LA?

Någon som är sugen att hänga med?  :)

Ne nu måste jag tillbaka till jobbet, suck, men är ju ledig imorrn och då hoppas jag att det blir bio "Baksmällan" / "The Hangover". *hoppas hoppas* ^^

Recension kommer imorgon!

/J


Kommentarer
Postat av: syster

Australien <3

2009-06-16 @ 21:31:25
URL: http://hannapong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0