Sista timmarna...

Sitter här och "sliter" på jobbet, tittar på lite F1-kval och dricker cola samtidigt som jag försöker kolla på film.
Har haft roligare midsommrar än denna, men vafan, nu när det nästan är slutjobbat så känns det rätt skönt att inte supit ihjäl sig :) hehe.

Men jag känner att jag är trött som en jävla gnu, ögonen måste jag nästan sätta tändstickor i för att hålla upp dem.
Men är ju ledig imorgon så det ska bli skönt att få sova ut lite! <3

Ikväll blir det en film och lite mat, lite lugn o ro och bara ligga o slappa.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra heller, tänkte kika ner till tatueraren, N ska gadda sig.
Men det är väll typ det jag vet, nu måste jag kolla på lite film/tv igen!

Trevlig kväll!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0