Sista Juni...

Sista juni idag, "bara" en månad kvar att arbeta innan semestern.
O som jag längtar, ska bli så jävla skönt att bara vara i fyra veckor.
Sola, bada, dricka pilsner och må bra!

-- -- -- -- --

Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg, för semestern har ju inte ens börjat än.

Igår var jag på Marieberg med Johan H, hittade ett par nya skor, som jag har letat!
Ett par röd/svarta Björn Borg-sneakers.
Sen släppte han av mig vid Säbylund för att jag ville ta mig ett kvällsdopp, så jag var där en stund och badade/solade.

Idag tisdag, klockan ringde 04,30, gäääsp. Gick upp, var som en zombie!
Nu har jag suttit på jobbet ett tag, gjort klart allt skit på morgonen så nu har man lite tid över ^^
Ska till Wobbler och käka ikväll hade jag tänkt, hoppas att det är gött väder heela dagen!

Kan lägga upp bild på skorna så fort jag får tillfälle :)

Peace n Love!

/J

Kommentarer
Postat av: Moster

Halv fem - är inte det lite väääl tidigt !?!? Vad är semesterplanerna?

Kram!

2009-06-30 @ 09:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0