En riktig sommardag...

För en gångs skull var det fint väder samma dag som jag var ledig :)
Mycket trevligt, jag o Tomas gick ner till sjön och solade någon timma innan vi tröttnade.
Gick hem, snöra på oss inlines och tog en sväng på ca 1 timma.


Sen avslutades kvällen med Speedway ute i Sannahed,
Indianerna - Vetlanda.. Vinst såklart! Mycket bra match!
Efter detta, direkt hem, på med TVn och kolla på fotbollen, som också den gick vägen!
Vilken jävla dag! Fullt upp och har haft bästa dagen på länge! :D


Så nu ska jag väll sova tänkte jag, eller ja, blir väll att lägga sig i alla fall, somna gör man väll så småning om!

gnatt lovers!

/J


Kommentarer
Postat av: moster

Mosters stora unge!! Nu har även jag hittat till din blogg, så tänk på vad du skriver :-)

Nu måste vi genast ta tag i ditt nattsuddande! Köp en spikmatta vettja! Nej, det är inte ett skämt ... Du kommer att bli så mosig i huvet att du somnar på ett kick! Vill du testa först är du så välkommen till Vaxholm på ett "provligg" ! Oj .. Hur konstigt lät inte det ....;-) Kram Snygging!!

2009-06-24 @ 12:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0