Aldrig mera dricka sprit...

Tisdag kväll, fortfarande bakis efter gårdagens fest.
Började vid 11 tiden hemma i Kumla, jag och G gick till bolaget, köpte lite öl och solade.
N anslöt efter någon timma, vi gick till bolaget igen. Solade mera, drack mera.
Avslutade kvällen hos N med en liten fest. Spriten rann ner ganska enkelt efter en sån varm dag :)

Nu mår man som man förtjänar haha..

Har legat i sängen i stort sett hela dagen, kollat på film och mått allmänt dåligt.

Var förresten på Needle Demon en sväng och förklarade hur jag ville ha min tatuering som jag ska göra nästa vecka.
Hoppas att den blir bra nu, bild kommer när det är klar :)

Nu blir det snart mat, spaghetti och köttfärssås, fyfan så gott.

Lördag blir  det öl fotboll och sen utgång med gänget, Nypan, Hagge, Glenn, Tomas och Aero ^^
Hoppas det blir skojj !


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0