Sista måndagen...

6 dagar kvar till semester
29 dagar kvar till lön


Yeeah!
Sista måndagen som jag jobbar innan semestern.
Ojoj vad jag längtar nu kan jag säga, ska bli så skönt, släppa allt som har med jobb och göra.
Bara vara, dricka öl och njuta i det "fina" vädret!

Var på Villa Strömpis igår också, jävligt nice.
Förfest hos Fredrik, lite öl och lite whisky smarrigt värre.
Väl inne på strömpis så tog vi ett par drinkar och sen blev det dans för hela slanten.
 




Bild 1 - t.v. Nypan, t.h. Micke
Bild 2 - t.v. Micke t.h. Jag



Har inte hittat någon riktig "Waow-resa" än, hoppas att vi hittar någon.
Skulle vara så jävla skönt att komma bort från allt!

Nu måste jag jobba lite igen!

Leg it!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0