Miss you (:

Yesman! Saknar henne, men så ska det väll vara?

-- -- -- --

Sitter på jobbet, en redbull i näven, säsong 1 av Chuck på USB-minnet.
Fullt upp med andra ord!
Sitter och funderar lite över vad fan jag vill bli när jag blir stor ?
När blir man stor ?

Martin och jag ska på Strömpis imorgon, var så grymt länge sen vi träffades, ska bli skitskojj!
Längtar som fan i alla fall ! Håller tummarna för en kanonkväll!

Cyklade till jobbet idag, (: första gången i mitt liv jag cyklade från Kumla till Hallsberg.
Gick bättre än jag trott, trots en eller två "fel-cyklingar" haha!

Nej nu måste jag sätta mig och jobba lite igen!

Trevlig kväll!

/J

Kommentarer
Postat av: hanna

man blir aldrig stor. berätta när du blivit det så kan jag börja fundera när jag kommer bli stor:)

2009-07-15 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0