Mallorca på tisdag.. hoppas jag.

3 dagar kvar till semester

Bokade som sagt resa i förrgår, två veckor på Mallorca.
MEN var fan är mitt pass?
Har letat överallt, ska nog leta överallt en gång till, orkar inte åka till Västerås och fixa ett provisoriskt pass för 1000:-
Men det blir sista utvägen!

Inte nog med det, klart att det ska vara bombhot på ö-jäveln!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5583756.ab
Varför?

Hoppas att vi kommer iväg i alla fall, annars måste Han ha något emot mig.
Har ju fått jobba hela sommarn, som en dåre, sen när man väl har något att se fram emot så blir det såhär.
*pust* palla denna jävla sommar..

Och mitt i skrivande stund så kommer sommarvädret, ÖSREGN!

Tack för en underbar sommar, den går nog till historien som den absolut sämsta hittils i mitt liv!


Såhär mycket har jag synts denna sommar ;)
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0