22 juli...

11 dagar till semester
2 dagar till löning

Ganska nyvaken, men ändå ganska pigg, var en sväng på statoil igår natt vid 2 snåret, köpte en liten bit mat och sen åkte vi hem igen :) 
3 timmar kvar tills jag ska tillbaka till jobbet, är inte allt för motiverad men är ju bara 11 dagar kvar nu så jag ska hålla ut.
Det roliga är ju att ingen har sagt något om var jag ska vara när jag kommer tillbaka från semester..
1 september ska jag börja på en ny tjänst, men jag har inte hört ett skit om det.
Om ingen säger nåt så kommer jag åka till jobbet till 7,30 och jobba dagtid på nya stället. (:

Ne nu ska jag kolla klart på UFC100 som går i repris! 

Trevlig dag ! 

/J


Förkrök hemma hos mig från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0