1 månad kvar...

En månads slit kvar till min efterlängtade semester!
Håller fortfarande tummarna för en utlandsresa, men vi får väll se hur det blir med det
Annars vet jag inte vad jag ska göra under min semeseter, förhoppningsvis en massa kul :)

Igår då, jo slutade ju kl. 13.00 och drog in till Örebro och solade lite i stadsparken, gick därifrån vid 18 snåret skulle jag gissa på, när cidern var slut :P
Hem och duscha en snabbis, sen vidare till Wobbler,
käkade Tapas, delade på en flaska vin och avslutade kvällen med varsin Mojito-rabarber, som förövrigt var bland det godaste jag druckit! :)

Peace!

/J


Kommentarer
Postat av: Teri

Gbg! ;)

2009-07-01 @ 20:40:03
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0