Tisdag, 15 december

Ja, 15 december, lite drygt en vecka kvar till julafton.
Verkar vara lite oklart om hur det blir på julafton :/
Om jag ska iväg, någon som kan tänka sig ta hand om två kattungar på julafton? ;)

Ikväll efter jobbet står det städning/diskning på schemat, usch vad tråkigt!
Men det är väll sånt som måste göras, någon som känner sig manad att göra det åt mig? :P

23/12 har vi planerat in glögg/bingolotto-kväll, vuxet eller hur?
Får väll se om det blir så, men vi siktar väll på det, eller Oskar?

Annars då, jo, denna vecka är jag ledig torsdag och fredag.
Så ska eventuellt ut en sväng i Örebronatten på onsdag, och kanske relaxen på G-vik på torsdag!
Till helgen ska jag försöka ta det lugnt igen, köpa lite klappar och bara vara.
Hoppas att snön ligger kvar också, men det får ju gärna komma ett par centimeter till.

Nyår då? Jag tackade nej till festen på hotellet för jag kände inte för att gå på den.
Kanske ska försöka styra en liten hemmafest istället. Nyår, överskattat?

Saknar dig älskling! <3

/ J


Kommentarer
Postat av: Moster

Håller tummarna för att du får barnvakt! Skulle vara så kul att ses :-) Idag hade jag tänkt att jag skulle träffa Tomten inne i stan men här råder det snökaos så jag får nog träffa honom en annan dag :-(

Kram! Moster

2009-12-15 @ 14:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0