JVM, mellandagar och nyår...

Börjar med JVM där småkronorna spelat två matcher och har två gruppspelsmatcher kvar.

26 december
Sverige - Tjeckien 10-1

27 december
Österrike - Sverige 3-7

29 december (00.00 svensk tid)
Sverige - Ryssland x-x

31 december (20.00 svensk tid)
Sverige - Finland x-x

Därefter väntar förhoppningsvis slutspel.

-- -- -- -- -- -- -- --

Mellandagar = jobba, träna, kärlek, mys och mat.
Var inne en sväng på mellandagsrean, letade inte efter något speciellt faktiskt.
Köpte mig ett Yatzy och en antennkabel ^^ haha.
Sen köpte jag iofs ett silikonskydd till tjejens iPod och en sak till till henne för att hon är så snäll :P

-- -- -- -- -- -- -- --

Nyår

Har väll inte planerat det än, men det lutar väll åt någon slags fest.
Antingen hemma hos mig eller hos någon annan trevlig prick!
Kanske tar en sväng till torget för att kika på lite raketer mm.
Men glöm förbövelen inte 20.00, Sverige - Finland i JVM.

-- -- -- -- -- -- -- --

Nu är snart lunchen slut, så då blir det att jobba fram till 17.00..
Varför är känns det så jävla segt att jobba till 17.00, känns som hela dagen försvinner fast det bara är en timma jämfört med att sluta 16.00.
Efter jobbet blir det väll hem, laga mat, äta sen sova en sväng på det, sen iväg till ishallen för lite träning.
Ska väll mitt i det där försöka sno en puss eller två av Nancy också :-D

Ha en bra dag!

/J

N<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0