Julveckan...

Oja, julen är inte långt borta nu, för första gången i hela mitt liv (?) har jag inte sett ett ända avsnitt av den såkallade julkalendern. Är den bra i år ? Har knappt hört något om den så jag misstänker att den är kass.

Har snart handlat klart alla klappar också, måste ut någon dag nu i veckan och köpa dem sista :)

Helgen som var då.
Jo i fredags gjorde jag inte mycket väsen av mig, var hemma hela dagen, spelade lite tv-spel och kollade på tv.
Lördag, julshopping, köpt klappar till dem flesta nu..
Sen blev det förfest, klubben och en liten "efterfest" eller vad man nu ska kalla det? ;) haha!
Kul hade vi i alla fall.

TVn verkar ha gått sönder också, den vill inte hoppa igång, det kommer ingen bild på den :/
Ska försöka kolla upp om det går att lösa, eller så får man köpa sig en ny TV...


20/12 Brittany Murphy avlider i sitt hem.

R.I.P

/J

Kommentarer
Postat av: syrra

julkalendern är kass.. såg de två försat avsnitten o de SJUNGER igenom hela serien typ:S nejfy.. tacka vet jag greveholm :)

2009-12-21 @ 09:26:23
URL: http://hannapong.blogg.se/
Postat av: Moster

Lessen, men nån Manhattan våning blir det inte den här julen ...Men till nästa kanske :-)

Kram Moster

2009-12-21 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0