Julklappsshopping...

Ellu igen!

Nu börjar det dra ihop sig till julklappsshoppning...
Lördag tänkte jag ägna mig åt detta :) Ska strosa runt lite i stan och försöka klara av alla presenter på en och samma dag ! OCH en vecka innan jul, så tidigt har jag aldrig varit ute tidigare :P
Har ju inte fått några önskelistor så jag får väll ta och improvisera hela inköpslistan :)

Imorgon är jag ledig, fredag också för den delen..
Ska till Gustavsvik - Upplevelsebadet imorgon med Nancy och hennes syster + kusin.
Ska tillbringa dagen på relaxen, dricka pilsner, bubbla lite och relaxa helt enkelt :)

Nej nu ska jag sätta mig och arbeta lite igen!

Just fan, det har kommit 1 decimeter snö inatt, fy fan vad MYSIGT! :D

Hade bra allesammans!

// J


Kommentarer
Postat av: moster

Och vad önskar sej min Herre i julklapp?!

Kram !

2009-12-18 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0