23/12-2009

Ja då är det dagen före julafton, dagen man alltid längtade till som liten :)

Lämnade över min julklapp till Nancy igår, skönt att hon blev nöjd med den.

 

iPod Nano 8gb med Nancy Olofsson ingraverat på baksidan

Ikväll blir det Bingolotto med ett gäng hemma hos Oskar, hoppas såklart på storvinsten!
Men det har jag väll svårt att tro :) Men det ska bli kul att se hur programmet ser ut nu för tiden.
Har säkert inte sett ett program av bingolotto sen, ja du, jag vet inte när. Lasse Kronér tror jag hade det när jag   såg sist!

Såg just att Eurosport börjar satsa på lite annorlunda sporter nu också.


Sten, sax o påse, är det en sport? :)

Nej ni, nu ska jag njuta av en av dem sista arbetsdagarna för året, får väll se om det dyker upp något mer inlägg i mellandagarna!

* GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR *
Från mig alla till er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0