Sista passet...

7 timmar kvar till semester
49 timmar kvar tills planet



Nu är det inte länge kvar till semestern startar!
Ska bli så himla gött att inte behöva fundera på vad man ska göra, bara ta dagen som den kommer.
Carpe diem!

Börjar semestern med två veckor på Mallorca med Fredrik, en del bilder kommer jag förmodligen lägga upp här när jag kommer hem, resten finns att se på facebook.

Efter dessa två veckor ska jag bara vara hemma, inte göra ett skit.
Åååh 7 timmar, säg att det går snabbt nu! :)

Blir väll eventuellt två veckor semester från bloggen också, om vi inte sitter o surfar när vi är på Mallorca!

Ha en bra augustimånad allesammans, för det ska tamejfan jag ha! Mohaha!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0