Arg ledsen men mest besviken...

Yeah, just tagit slut med Ninni, lika bra det kanske?
Det känns som när du "gjorde slut" med Patrik, för visst är du väll tillsammans med Niklas nu?
Innan vi ens gjort slut? Tack isåntfall, sköt honom bättre!

På nått sätt känns det inte som att du verkar bry dig om mig, 
Du sa att vi skulle prata om det, men du svarar inte?
Du sa att du älskar mig, gjorde du verkligen det?
Du sa att du ville leva med mig, ville du verkligen det?
Du sa att vi skulle göra allt tillsammans, skulle vi verkligen det?
Planerna för semestern, is no more!
Vad har jag gjort för fel?

Det är så fruktansvärt många tankar som flödar i huvudet just nu och du kan inte äns tala med mig.

I know you think that I shouldn't still love you, 
Or tell you that.
But if I didn't say it, well I'd still have felt it.


Just nu är jag inte på topphumör, 
men det kan man ju inte vara varenda dag heller.

Nu ska jag lägga mig i soffan, ta en liten funderare och förhoppningsvis få prata med dig om detta!

/J

Hoppas att jag kommer kunna lite på någon annan i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Knugen!!

Fuck it, jag vet att det är svårt. men bara skit i henne, hon är inte värd dig. Hon är inte värd någon så som hon håller på.

2009-08-22 @ 15:55:14
Postat av: CARROOO

:(

2009-08-22 @ 23:59:09
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: P

hade det lite på känn men ja. tycker helt ärligt synd om dig! lite nyfiken på vad den nya skulle säga om han visste allt detta ^^

2009-08-23 @ 01:37:53
Postat av: Ninnie

Den NYA killen vet allt så du behöver inte vara nyficken på det...

2009-08-23 @ 12:49:32
Postat av: syster

johan det finns bättre !

2009-08-23 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0