Flarnlarn

Sitter hemma, degar lite, spelar lite datorspel och jummar med ett par öl och nån whisky.
Har det skönt, 1,5 vecka kvar tills man ska tillbaka till "helvetet" :( Känns inte jättebra, men vafan, jobba måste man ju...

Fick förresten ett samtal från jobbet idag då dem frågade om jag ville jobba på lördagen precis innan min semester slutar (aka Kranshelg) 4000:- + 10 timmar till "timkontot", men vettefan om jag är så sugen, men ska fundera till imorgon!

Måste ju bara säga en sak till...
Världens bästa idrottare? Usain Bolt, han kommer under 19 sekunder på 200m innan hans karriär är över skulle jag tro.
Han är så överlägset bäst, synd att just hans idrott "bara" är 19 sekunders underhållning.
Satt som klistrad när han löpte tidigare idag! Eller vad säger du Mike? :)

Är han inte kung så säg... Usain Bolt!!!

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA fy fan vilken löpning. 19 Sekunder av min dyrbara tid. Men det var värt varenda sekund :D

2009-08-23 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0