Back to work...

Yeaa idag ska man tillbaka till jobbet..
Har ca noll motivation till det, men det är ju lite extrapengar till kassan i alla fall.
På måndag börjar jag jobba "på riktigt" igen, och det känns absolut inte kul.
48 veckor kvar till nästa semester, usch hemska tanke!
Dessutom får jag inte byta till nya tjänsten 1 september som det var tänkt från början, utan jag ska vara kvar på det "sjuka" teamet som ALDRIG har haft folk för aktuella schemat!
Saknas alltid folk...

Ah ah aah o du va' jävligt nöög...

Nej men vafan, lördag, vad ska man hitta på idag då?
Orkar inte gå ut o kröka, orkar nog fan ingenting ikväll..
Nu ska jag titta på lite TV och vänta på att få åka till jobbet.
Trevlig dag/kväll allihopa!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0